Happy Birthday to Umka Estebanovna

Сегодня, 21 апреля свой День Рождения празднует один из самых популярных украинских блогеров Умка.20130421-093658.jpgУмка, я знаю, що ти не дуже любиш перекладати інтервью з російської мови на українську, тому пишу одразу так. Коли я вперше дізнався хто взагалі така Умка, я подумав, що ти якась хвора, але коли ми познайомилися трохи ближче, я зрозумів, що ти насправді дуже крута та весела.
Крім вже для всіх привичних щастя, здоров’я та кохання, я хочу побажати тобі шалену купу ідей, безліч нових проектів і невичерпного натхнення.

Отмечено ,

Добавить комментарий

